energy

Wartości

Treść

Efektywność, dostępność i odpowiedzialność to trzy kluczowe wartości, które kształtują kulturę korporacyjną naszej organizacji.

Są najważniejszym drogowskazem naszych działań i decyzji, dlatego konsekwentnie wdrażamy je we wszystkich obszarach działalności. Rekrutujemy profesjonalistów, którzy realizują wartości SPIE i skutecznie wykorzystują swoją specjalistyczną wiedzę w codziennej pracy. Ich postawa stanowi fundament zasad przywództwa w Grupie oraz jest integralną częścią naszych standardów etycznych.

 
Wartości, które budują relacje z naszymi interesariuszami

Jako główni akcjonariusze firmy, nasi pracownicy pełnią kluczową rolę w transformacji energetycznej i cyfrowej: to oni, na co dzień, przekładają strategię SPIE na konkretne działania, które odpowiadają na potrzeby naszych klientów. Wspólne wartości stanowią fundament wiedzy naszych pracowników oraz podstawę relacji, które budujemy z interesariuszami SPIE.

 

1. EFEKTYWNOŚĆ

Każdy pracownik czuje odpowiedzialność za to, by wykonywać swoje zadania najlepiej jak to możliwe, co przekłada się na realizację celów finansowych SPIE. Nasze zaangażowanie w ciągłe doskonalenie wyników oraz traktowanie każdego projektu Grupy i klientów SPIE z najwyższą dbałością napędza nas każdego dnia i wzmacnia ducha przedsiębiorczości.

Dowód?

Wysokie marże zysku oraz silna generacja gotówki, z wskaźnikiem konwersji gotówki wynoszącym 109% w 2023 roku.

 

2. DOSTĘPNOŚĆ

Jesteśmy blisko naszych klientów, nie tylko pod względem geograficznym, ale także dzięki naszej wiedzy o ich branży i oczekiwaniach. Dbamy o długoterminowe relacje z klientami i partnerami SPIE oparte na zaufaniu.

Dowód?

70% klientów w portfolio SPIE to klienci, którzy wracają.

 

3. ODPOWIEDZIALNOŚĆ

Nasze bezpieczeństwo oraz bezpieczeństwo naszych kolegów, klientów i użytkowników jest dla nas najważniejsze. Chcemy, aby SPIE było miejscem, w którym każdy czuje się bezpiecznie i może swobodnie wyrażać siebie. Dbamy także o środowisko i dążymy do zmniejszenia naszego śladu węglowego.

Dowód?

Nasze ambitne cele, by do 2025 roku zmniejszyć wpływ na środowisko i poprawić jakość życia w pracy.