Skuteczność, bliskość lokalna i odpowiedzialność to trzy kluczowe wartości, które kształtują kulturę korporacyjną naszej organizacji.
Są najważniejszym drogowskazem naszych działań i decyzji, dlatego konsekwentnie wdrażamy je we wszystkich obszarach działalności. Rekrutujemy profesjonalistów, którzy realizują wartości SPIE i skutecznie wykorzystują swoją specjalistyczną wiedzę w codziennej pracy. Ich postawa stanowi fundament zasad przywództwa w Grupie oraz jest integralną częścią naszych standardów etycznych.
Wartości, które budują relacje z naszymi interesariuszami
Jako główni akcjonariusze firmy, nasi pracownicy pełnią kluczową rolę w transformacji energetycznej i cyfrowej: to oni, na co dzień, przekładają strategię SPIE na konkretne działania, które odpowiadają na potrzeby naszych klientów. Wspólne wartości stanowią fundament wiedzy naszych pracowników oraz podstawę relacji, które budujemy z interesariuszami SPIE.
1. SKUTECZNOŚĆ
Dążymy do tego, aby być „najlepszymi w swojej klasie” – w zakresie naszych wyników i usług dla naszych klientów – oraz postępować przy tym etycznie i odpowiedzialnie. Osiąganie najlepszych wyników oraz umiejętność znajdowania i rozwijania talentów pozwolą SPIE zachować niezależność i możliwość decydowania o swojej przyszłości.
2. BLISKOŚĆ LOKALNA
Blisko działalności operacyjnej, blisko naszych klientów, blisko naszych pracowników: lokalna bliskość pozwala nam lepiej
zrozumieć potrzeby naszych partnerów, właściwie reagować i być aktywnym.
3. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
Ponosimy odpowiedzialność za wszystko, co robimy. Bezpieczeństwo pracy jest naszym najważniejszym obowiązkiem. Nie ma tu miejsca na kompromisy. Chronimy i wspieramy społeczeństwo oraz środowisko. Postępujemy przy tym zgodnie z zasadami etyki i ze świadomością odpowiedzialności. Zwracamy uwagę na wspieranie i dokształcanie naszych pracowników, ekologiczną i odpowiedzialną społecznie gospodarkę, a także zrównoważony rozwój naszego przedsiębiorstwa.